Lähetys ja maksaminen
Kuinka tuotteeni toimitetaan?
Jokainen tilaus pakataan huolellisesti vaurioiden välttämiseksi kuljetuksen aikana. Tuotteesi toimitetaan paketissa. Riippuen pakettien kokonaismäärästä tai tuotteen koosta, voi olla tarpeen toimittaa tilaus lavalla.
Teemme paketti- ja lähetysyhteistyötä DPD:n kanssa. Saat heiltä sähköpostiviestin, jossa on seurantakoodi.
Tavaroiden toimitus lavalla Alankomaissa ja Belgiassa hoidetaan Micodon toimesta. Muissa maissa lavakuljetus hoidetaan Dachserin kautta. Saat heiltä tekstiviestin toimitusajasta.
Mitkä ovat toimituspäivät?
DPD tuo paketit kotiisi maanantaista lauantaihin.
Jos tavarasi toimitetaan lavalla, toimitus tapahtuu Micodon tai Dachserin toimesta maanantaista perjantaihin.
Milloin pakettini tai lavani toimitetaan?
Kaikki DPD:n paketit toimitetaan aamuyhdeksästä iltayhdeksään.
Lavan toimitus Micodon tai Dachserin toimesta tapahtuu aamuyhdeksästä iltapäiväviiteen.
Kuinka pitkä on tuotteen toimitusaika?
Jos haluat tietää, milloin voit odottaa tuotettasi, klikkaa ensin verkkokaupassa valitsemaasi tuotetta. Tuotteen sivulta löydät toimitusajan suoraan hinnan alapuolelta.
Voinko seurata pakettiani tai lavaani?
Paketit lähetetään DPD:n kuljetuspalvelun kautta.
Tavarat lavalla lähetetään Micodon tai Dachserin kautta.
DPD
Kun tilaamasi tuote on pakattu MySteelissä ja lähtenyt tuotantotiloistamme, saat tältä kuljetusyhtiöltä sähköpostitse vahvistuksen lähetyksestä, jossa on seurantakoodi. Tämän linkin kautta voit nähdä, milloin ja mihin aikaan tilauksesi toimitetaan.
DPD ilmoittaa myös sähköpostitse yhden tai kahden päivän ennen toimitusta, mihin aikaan paketti toimitetaan. * Toimituspäivän aamuna saat DPD:ltä sähköpostitse tunnin aikarajan, jonka aikana pakettisi toimitetaan.
Kuljettaja pyytää noutotodistusta toimituksen yhteydessä.
*Perjantai-iltana ilmoitetaan, milloin toimitus tapahtuu maanantaina.
Micodo
Kun tilaamasi tuote on pakattu MySteelissä ja lähtenyt tuotantotiloistamme lavalla, saat MySteeliltä sähköpostitse vahvistuksen lähetyksestä.
Micodon kuljettaja ottaa sinuun yhteyttä puoli tuntia etukäteen ilmoittaakseen, että he saapuvat puolen tunnin kuluttua.
Toimitukset Belgiassa; lavan lähettäminen Belgiassa tapahtuu yleisesti Micodon itsensä toimesta. Tietyissä tapauksissa Micodo siirtää lähetyksen belgialaiselle yhteistyökumppanilleen Widemille. Tässä tilanteessa lähetys saapuu päivää myöhemmin.
Kuljettaja pyytää noutotodistusta toimituksen yhteydessä.
Dachser
Kun tilaamasi tuote on pakattu MySteelissä ja lähtenyt tuotantotiloistamme lavalla, saat MySteeliltä sähköpostitse vahvistuksen lähetyksestä. Dachserin kuljettaja
Mitkä ovat toimituskulut?
NL/BE: Tilauksesi, joka ylittää 250 €, toimitetaan ilmaiseksi*.
Toimituskulut riippuvat tuoteryhmästä.
Maksat vain kerran toimituskuluja, riippumatta tuotteiden määrästä.
* lukuun ottamatta reuna-aluksia pituudella 2400mm, niistä veloitetaan aina toimituskulut, riippumatta tilauksen määrästä.
Onko tilaukseni jo lähetetty?
Kun tuotteesi on pakattu MySteelissä ja valmis lähetettäväksi, saat meidän toimituskumppaniltamme DPD:ltä vahvistuksen siitä, että pakettisi on lähetetty. Tässä sähköpostissa on myös seurantakoodi. Tämän sähköpostin otsikko on: "Tilauksesi on lähetetty".
Kun tuotteesi on pakattu MySteelissä lavalle ja valmis lähetettäväksi, saat MySteeliltä sähköpostin vahvistuksella, jonka otsikko on "tilauksesi on lähetetty".
Näistä sähköposteista ei voi vaatia oikeuksia. Aikataulut riippuvat sesonkiruuhkien ja DPD:n, Micodon tai Dachserin kuljetusyhtiöiden käytettävyyden mukaan, joiden kanssa työskentelemme. Teemme kuitenkin parhaamme saadaksemme tilatut tuotteet mahdollisimman nopeasti toimitettavaksi.
En ole vielä saanut sähköpostia seurantakoodista, mitä voin tehdä?
Lisätietoja varten voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelumme työntekijään asiakaspalvelusivulle.
Seurantakoodi ei toimi, mitä voin tehdä?
Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun DPD:n, Micodon tai Dachserin toimituskumppanien kanssa.
mitä tapahtuu pakettilleni tai lavalleni, jos en ole kotona?
Jos et ole kotona toimitushetkellä, eikä pakkauksen luovutusoikeutta ole annettu, eikä naapurit voi vastaanottaa pakettiasi, DPD vie paketin lähimpään DPD:n noutopisteeseen. Osoitteessa, jonka kuljettaja on jättänyt sinulle, näet, milloin ja mistä voit noutaa pakettisi.
Jos tuotteesi on lähetetty lavalla Micodon tai Dachserin kautta, kuljettaja ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse ilmoittaakseen, että lava sijoitetaan lähelle asuntoa, puutarhaan tai terassille. Micodo tai Dachserilla on lupa sijoittaa tämä lava.
Seurantakoodi pakettini näyttää, että se on toimitettu, mutta en ole saanut mitään. Mitä minun pitäisi tehdä?
Olemme erittäin pahoillamme, että et ole saanut tuotettasi. Selvittääksemme, missä pakettisi on, haluamme aloittaa kyselyn kuljetusyritys DPD:n kanssa. Voisitko ystävällisesti ottaa yhteyttä meihin? Aloitamme heti toimenpiteet, jotta asia saadaan nopeasti ratkaistuksi.
Maksaminen
Maksut hyväksytään meidän
Voit maksaa tilauksesi iDEALin, Bancontactin, etukäteen maksamisen, Klarna-maksamisen jälkeen, PayPalin tai luottokortin avulla.
iDEAL
iDEALin avulla voit maksaa tilauksesi turvallisesti ja helposti. Voit maksaa oman pankkisi suojatussa internetympäristössä. IDealin käyttöön ei tarvitse luoda tiliä, vaan voit kirjautua sisään samalla turvallisella menetelmällä, jota käytät myös verkkopankkitietoihisi. Tämän maksutavan osalta emme vaadi ylimääräisiä kuluja.
Etukäteen maksaminen
Jos valitset etukäteen maksamisen, saat tilauksen tekemisen jälkeen Mollielta (maksupalveluntarjoajalta) sähköpostin, jossa on tiedot maksamisesta. Siirrä summa sähköpostissa mainittuun tilinumeroon ja käytä maksumerkintää. Tämän maksutavan osalta emme vaadi ylimääräisiä kuluja.
Klarna-maksaminen jälkikäteen
Voit valita maksamisen jälkikäteen. Tässä tapauksessa saat ensin tilauksesi, jonka jälkeen sinun on maksettava lasku Klarnaa 14 päivän kuluessa. Klarna tekee koko jälkikäteen maksuprosessin. Sinun on oltava vähintään 18-vuotias käyttääksesi tätä palvelua. Jos maksat ajoissa, vältät Klarna-lisäkuluja ja varmistat, että voit käyttää Klarna-palveluja tulevaisuudessa.
Kun valitset Klarna-maksamisen jälkikäteen, pyydetään sinulta tiettyjä tietoja. Näiden tietojen avulla Klarna tarkistaa, oletko kelvollinen maksamaan jälkikäteen. Tämän maksutavan osalta emme vaadi ylimääräisiä kuluja.
Klarna jaksoittain maksaminen
Klarna jaksoittain maksamisen avulla voit maksaa ostoksesi osissa. Joka 30. päivässä maksu veloitetaan automaattisesti. Sinun on oltava vähintään 18-vuotias käyttääksesi tätä palvelua. Jos maksat ajoissa, vältät Klarna-lisäkuluja ja varmistat, että voit käyttää Klarna-palveluja tulevaisuudessa.
Kun valitset Klarna jaksoittain maksamisen, pyydetään sinulta tiettyjä tietoja. Näiden tietojen avulla Klarna tarkistaa, oletko kelvollinen maksamaan jaksoittain. Tämän maksutavan osalta emme vaadi ylimääräisiä kuluja.
Bancontact
Bancontactin avulla voit maksaa luotettavasti, turvallisesti, helposti ja ilman ylimääräisiä kuluja verkko-ostoksesi. Belgialaisella maksukortilla voit käyttää Bancontactia ilman, että sinun tarvitsee luoda tiliä. Bancontact sopii kaikille suurille Belgian pankeille. Tämän maksutavan osalta emme vaadi ylimääräisiä kuluja.
PayPal
PayPal on ilmainen verkkopankkipalvelu, jonka avulla voit turvallisesti maksaa tilauksesi. PayPalin käyttö on ilmaista, ja voit helposti liittää tilisi luottokorttiisi (Mastercard, Visa, American Express tai Discover) tai pankkitiliisi. Tämän maksutavan osalta emme vaadi ylimääräisiä kuluja.
Luottokortti
Voit maksaa luottokortillasi MasterCard tai VISA. Tiedot syötetään suojatun yhteyden kautta, joten et altistu riskille. Tämän maksutavan osalta emme vaadi ylimääräisiä kuluja.
In3
Tällä nopealla ja turvallisella maksutavalla voit maksaa 3 korkoa vapaata maksua 60 päivän ajan, iDealin avulla. Tämän maksutavan osalta emme vaadi ylimääräisiä kuluja.
Apple Pay
Apple Pay tarjoaa helpon, turvallisen ja suojatun tavan maksaa verkossa. Maksaminen Apple Payn avulla on nopeampaa kuin perinteisillä maksutavoilla, kuten luottokorteilla ja muilla maksutavoilla. Tämän maksutavan osalta emme vaadi ylimääräisiä kuluja.